1981 | Prázdniny pro psa (Prázdniny pro psa) ...Petr |
1979 | Na pytlácké stezce (Na pytlacke stezce) ...Vasek |
1979 | Smrt stopařek (Smrt stopařek) ...Mísa Jaros |
1978 | Pod jezevčí skálou (Pod jezevčí skálou) ...Vasek |
1978 | Jak dostat tatínka do polepšovny (Jak dostat tatínka do polepšovny) ...Vasek |
1977 | Ať žijí duchové () ...Vendelín |
1977 | Jak vytrhnout velrybě stoličku (Jak vytrhnout velrybě stoličku) ...Vasek |
1976 | Marečku, podejte mi pero! ...Student Matula |
Falešná hra s králíkem Rogerem
Kreslený králík Roger je jednou z mnoha filmových hvězd a jeho eskapády se těší velké divácké oblibě. V poslední době se však při natáčení nemůže soustředit a všechno kazí. Podezírá totiž svou krásnou ženu Jessicu z nevěry. Majitel filmového studia R. K. Maroon si proto najme soukromého detektiva Eddieho Valianta. Ten má tajně pořídit fotografie, na kterých se Rogerova manželka Jessica mazlí s výstředním staříkem Marvinem Acmem. Jedině tak může šéf králíka přimět, aby se rozvedl a začal zase normálně pracovat. Jenže Jessica není králičí samička, nýbrž neobyčejně vnadná barová zpěvačka. Sama o sobě říká: "Já nejsem zlá, jenom mě tak nakreslili". Roger ji miluje, a ani když se její nevěra prokáže, nechce se jí vzdát. Krátce nato je Acme nalezen mrtev. Pro detektiva Valianta tak začíná největší případ jeho kariéry...Brilantní trikovou komedii natočil režisér Robert Zemeckis v roce 1988 podle románu Garyho K. Wolfa, nazvaného Who Censored Roger Rabbit? Do té doby nevídaným způsobem v ní přivedl na plátno společně živé herce i jejich kreslené "kolegy". Zápletka vychází z neotřelého nápadu: kreslené figurky vedou mimo kameru vlastní soukromé životy, stejně jako živí lidé. Film vznikl s pomocí klasických technik, neboť v osmdesátých letech nebyla ještě počítačová animace zdaleka tak dokonalá jako dnes. Animátoři museli vytvořit přes osmdesát tisíc kreseb, které pak byly vkopírovány do záběrů s živými herci. Mezi několika novými kreslenými hrdiny můžeme spatřit desítky známých postaviček, mj. kačery Donalda a Duffyho, myšáka Mickeyho, psa Goofyho, slůně Dumba, králika Bugse a jiné. Film, na jehož produkci se podílel Steven Spielberg, získal ze sedmi nominací tři Oscary: za nejlepší střih, nejlepší vizuální efekty a za střih zvukových efektů. Zvláštní cenu Akademie obdržel animátor Richard Williams za návrh postaviček a za režii animace.
Fotky dodám později
Důvodem k napsání této knihy byla skutečnost, že až na pár výjimek nebyly všechny traktáty,
studie, všechny "tajné" zaklínací knihy, všechna "velká díla" pojednávající o magii ničím jiným než
svatouškovským podvodem - provinilým žvaněním a esoterickým plácáním kronikářů magických
nauk, neschopných či neochotných podat objektivní pohled na věc. Autoru za autorem se ve
snaze vyjádřit základní myšlenky "černé a bílé magie" podařilo pouze celý problém zamlžit tak, že
každý adept černokněžnictví nakonec přihlouple zkouší štěstí s deskou Ouija, stoupá si
doprostřed pentagramu a čeká, až se zjeví démon, odevzdaně vrhá věštebnými činkami I-Ting jako
tvrdými preclíky, míchá karty, aby předpověděl budoucnost,jež ztratila jakýkoli význam,
navštěvuje semináře, které slibují zlomit ego - přičemž to samé mu udělají i s peněženkou - a
zpravidla ze sebe v očích těch, kteří vědí, dělá naprostého blázna!
Pravý mág ví, že regály označené heslem "okultní magie" přetékají křehkými troskami vyděšených
myslí a nemohoucích těl, metafyzickými deníky sebeklamu a oblbujícími soupisy zásad
východního mysticismu. Příliš dlouho bylo téma satanské magie opracováváno vyjevenými
novináři držícími se cesty ctnosti.
Stará literatura, jako vedlejší produkt mozků, hryzaných strachem a prohrou byla nevědomky
napsána na podporu těch, kdo skutečně ovládají Zemi a ze svých pekelných trůnů se hlasitě a
radostně smějí.
Tyto svazky plné otřepaných mylných informací a falešných proroctví jsou podpalem, díky němuž
šlehají plameny pekel jasněji.
V této knize naleznete pravdu - a fantazii. Jedna podmiňuje druhou; chápejte je takové, jaké jsou.
To, co poznáte, nebude vždy zrovna příjemné; ale zato se: vám otevřou oči!
Zde vám předkládám, Satanské myšlení, podané z pravého Satanského pohledu.
Satanova církev San Francisco, Valpuržina noc, l968
PROLOG
Bohové cesty ctnosti se po celé věky na Zemi pouze hašteřili a hádali. Každé z těchto božstev se
společně se svými knězi a služebníky pokoušelo najít ve vlastních lžích nějakou moudrost. Doba
ledová v náboženském myšlení může ve velkém plánu lidské existence trvat pouze omezený čas.
Bohové poskvrněné moudrosti si odžili svou ságu a po tisíc let byli skutečností. Každý měl svou
vlastní "božskou" cestu do ráje a obviňoval ostatní z kacířství a duchovních prohřešků. Prsten
Niebelungů nese věčné prokletí - ale jen proto, že ti, kdo jej hledají, uvažují v pojmech dobra a zla
- přičemž sami jsou přirozeně vždycky dobří. Bohové minulosti se stali svými vlastními ďábly, aby
mohli žít. Aby naplnili svatostánky a zaplatili hypotéky na chrámy, hrají jejich duchovní
přihlouplou hru s Ďáblem. Běda, příliš dlouho se obírali spravedlnosti; takže ďáblové v jejich
podání jsou ubozí a neschopní. V bratrské jednotě si proto podávají ruce a v zoufalství kráčí do
Valhaly na poslední velký ekumenický koncil. V rmutu soumrak bohů blíží se. Havrani noci se
rozlétli, aby přivolali Lokiho, který podpálí Valhalu žhnoucím trojzubcem Inferna. Soumrak je
dokonán. Z noci se zrodila zář nového dne a povstal Lucifer, aby znovu vyhlásil: Toto je éra
Satanova! Satan vládne, Zemi! Bohové nespravedlivých jsou mrtvi. Toto je jitro magie a
neposkvrněné moudrosti. TĚLO zvítězilo a velká Církev bude vybudována a zasvěcena jeho jménu.
Spása člověka již nebude záviset na odříkání a zapírání sebe sama. Vejde ve známost, že svět těla,
svět žijících má být nejlepší přípravou k věčným rozkoším!